ﺳﻪشنبه, 28 فروردین,1403

همه مطالب

مقالات

دوره آموزشی روایت در قصه های ایرانی
 

دوره آموزشی روایت در قصه های ایرانی

این دوره در سه جلسه هر دوشنبه و در آذرماه برگزار می گردد. همچنین تدریس این دوره‌ها را دکتر علی عباسی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بر عهده دارد.
چهارشنبه، 10 آبان 1396 | Article Rating

شهرستان ادب: دوره ی آموزشی «روایت در جهان قصه های ایرانی» و  فیگوریتیویته در مکتب پاریس، توسط مدرسه رمان شهرستان ادب برگزار می‌شود.

این دوره در سه جلسه هر دوشنبه و در آذرماه برگزار می گردد. همچنین تدریس این دوره‌ها را  دکتر علی عباسی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بر عهده دارد.
 مهلت ثبت نام این دوره تا 24 آبان ماه و هزینه آن نیز 60 هزار تومان است .علاقه مندان می‌توانند از طریق سایت مدرسه رمان به نشانی www.madreseroman.com و یا سایت شهرستان ادب به نشانی www.shahrestanadab.com  اقدام به ثبت نام در این دوره کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از نحوه ی پرداخت هزینه دوره با شماره 77536791 تماس حاصل کنند.

گفتنی است مدرسه رمان شهرستان ادب اولین دوره آموزشی تخصصی رمان در ایران است که هرسال با انتشار فراخوان عمومی به پذیرش نویسندگان هنرجو اقدام می‌کند. این کلاس، نخستین کلاس مدرسه رمان است که به جز پذیرفته‌شدگان دوره، میزبان عموم دوست‌داران داستان‌نویسی است.

تصاویر
  • دوره آموزشی روایت در قصه های ایرانی
ثبت امتیاز
اشتراک گذاری
نظر جدید

جستجو